Lördag och Oliver

Japp, Onsdag idag och "Lill-lördag". Har varit i skolan, träffat underbara Emma och lunchat ihop och sitter nu och pluggar. Snart hämta barnen och sen möte på Hugos skola...
Japp det va väll hela dagen som den ser ut idag, tråkig fakta liksom ;-)

Insåg just att nästa vecka fyller min mellankille Oliver 4(!!!) år. Helt otroligt, när hände det??? Tycker fortfarande han är min lille bestämde kille =). Jämför med hur stor jag tyckte Hugo var när han fyllde fyra... Då va Teo ett halvår och Oliver skule snart fylla två... Hugo var ju den store som alltid var så duktig och klarade nästan allt.. Nu med Oliver är det mer att man blir förvånad över allt som han faktiskt klarar helt otroligt bra.

Oliver min kille som "kan det". Som alltid har svar på tal. Oliver som älskar Traktorer, Lastbilar, att jobba, Blixten, Rorri, Hello Kitty och att pärla.



Blir riktigt nostalgisk när man tittar på denna bilden, Oliver här nästan 1 år, så dryga tre år sen ;-). Tiden går för fort.....

Kommentarer
Postat av: M i z c a

Men guuud vilken liten söt pojk du hittat där ... Han är söt nu också.. hihi, men det är något speciellt med bilder när dom vart riktigt små =)

2011-02-09 @ 18:18:13
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback