Ojdå...

Oj.. Varför är det alltid så att hösten bara försvinner innan man hinner blinka?!
Imorgon redovisning av projekt, nästa vecka tenta, veckan därpå ännu en tenta och sen är det dags för 5 veckor VFU... Sen en 5 veckors kurs och sen börjar vårterminen....
Får nästan panik när jag skriver detta för oj vad jag har mycket att göra... Men bara att beta av långsamt på listan och försöka njuta samtidigt =)

Nu är det snart dags att bege sig mot skolan igen. Sen i EM blir det en tripp till IKEA tillsammans med Emma som är snäll och hjälper mig fixa gardiner till vardagsrummet. Ska bli väldigt trevligt!!
Helgen är som tur är lugn så då ska jag försöka plugga lite.. Inte så mycket "panik renoveringar" just nu utan bara sånt som vi kan ta efterhand, så lugnet börjar sprida sig ;-).  

Trevlig torsdag alla ni underbara =)

Kommentarer
Postat av: M i z c a

Jag borde nog ta det som en missuppfattning för handläggarna på AF kan väl egentligen inte vara så nedvärderande.. ? Hmm! Men men.. lät så iallafall.



Pratade med henne om att jag har svårt med matten och då tyckte hon som sagt att jag skulle välja matte istället och gardera mig inför HP. Jag nämde att jag hade en vän som läser till mattelärare så hon kan nog hjälpa mig, så var beredd på att frågorna kommer komma ;)

2010-10-21 @ 14:50:39
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Fia

Jag tror att det blir kul med maskerad på lördag! Vi ska baka en massa i veckan, Moa har lämnat en lång önskelista på godsaker :-D



Och du...snart får du ju lägga ut lite foton på det piffade huset ;-)

2010-10-25 @ 12:54:26
URL: http://www.dulcisvita.se/bubbel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback