Nyheter...

Har kommit på mig själv med att jag är "nyhets-galning", jag köper allt som jag ser är nytt bland varor jag brukar köpa. Senaste nyheten jag köpte va igår och det va ett nytt bröd från Polarbröd, nämligen;



Tänk vad de lockar barnen med att köpa saker när det är i "barnvänlig" förpackning och dessutom små "tass avtryck" på bröd skivorna *s*.

Mina barn tyckte väll inte det va sååå märkvärdigt. De åt som vanligt och de smakar precis som vilket annat Polarbröd med Havre. Men visst det lockar ju barnen liiite att ta en smörgås när förpackningen är rolig =).

Någon mer som testat?


Kommentarer
Postat av: ida

Hej!



Vilken fin design du har fått!

toppensnygg ju!



är allt bra?



kram kram

2009-05-12 @ 17:30:14
URL: http://smastadsflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback