Tupperware och gnällig gubbe =)

Ja denna veckan blev verkligen fullt upp. Massor att göra hela tiden. Väldigt roligt, men fort går det, fredag redan idag. Igår va det Tupperware träff. Trevlig träff och varor med mig hem. Va massor av saker till mig!!!! Helt gratis för mig (jobbat mig till det), men säkert produkter för en bit över 1000 lappen *weeeiiii*, men nu är bara till det stora problmet; var ska jag göra av det?! Löser sig säkert på något vis *s*

Johan är dock inte lika över exalterad över att jag varit borta så mycket denna veckan. Gnällig till tusen. Och det slog nog riktigt slint igår när jag inte ens lagat mat till honom innan jag åkte. Jag hade verkligen inte hunnit (dock gjort det alltid annars). Tror han är lite väl bortskämd, så får försöka ändra på det *s*, som tur va hade vi fullt av rester så han slapp gå hungrig ;-)
Som tur är har vi ju det bästa kvar till sist, imorgon åker ju bara vi två till Borås för att se Wallmans, äta god middag och njuta av en natt på Hotell *lyx*, får väll hoppas att det får honom på bättre humör =).
Tack underbara Marica (och Andreas såklart) som ställer upp som barnvakt *du är underbar* (ni får ta o skaffa egna barn snart så vi kan ställa upp för er ;-)).

Men ikväll är det bloggfesten som gäller!!!!! *läääängtar*
Har det bäst allihopa!!!!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Någon som behöver en kokbok i födelsedagspresent?:)

2009-03-27 @ 14:15:07
Postat av: virpi

Tack för en trevlig kväll på bloggträffen.

kram kram

2009-03-28 @ 19:34:12
URL: http://virpi.blogg.se/
Postat av: Mamsen!

väntar med spänning på uppdatering!!

Hoppas vägen hem gick bra igår!

Kram

2009-03-28 @ 21:25:35
URL: http://www.metrobloggen/mammaobebben.se
Postat av: vashten

Hej, mega kul att träffa dig, det var en fantastisk kväll.....hoppas det blir av snart igen hehehe....stora kramar....Vashten

2009-03-29 @ 09:59:52
URL: http://www.metrobloggen.se/vashten
Postat av: Anonym

Hej Emma, tack för en jätte kul kväll i fredags. Det va kul att få träffa dig och ett stort tack för att du körde och att jag fick åka med :) Skönt att höra att min kamera låg i bilen :) Kram

2009-03-29 @ 11:14:13
Postat av: Alixandra

Tja!! Ställer mig i mängden och säger hur trevligt det var att få träffa dig. Verkligen!! Alltid kul att träffa nya människor. Detta får vi göra om!! KRAM...

2009-03-29 @ 11:36:06
URL: http://lundahlracing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback