Solen skiner =)

Riktiga vårkänslor i kroppen nu, solen lyser och strålande fint väder!! Ska passa på att fira det med en promenad ner till byn sen när Hugo ska till Kyrkans barntimmar =)

Idag har varit en lugn dag (om man jämför med igår). Åkte och handlade med barnen i förmiddags för att sen komma hem och steka pannkakor (efter Hugos beställning). Det va väldigt uppskattat och de försvann i ett nafs!! Själv är jag ju duktig och äter LCHF kost så för mig blev det en räkomelett och en tomatsallad med lök och fetaost *mums*.

Ikväll är det äntligen LOST igen =), som jag har längtat!!! Så ikväll blir det att krypa upp framför tvn och kolla på min absoluta favorit serie!!!!! Någon mer som ska sitta bänkade framför LOST??

Kommentarer
Postat av: Jennyzan

Jepp, jag o mannen här hemma är helt losta i LOST serien... hihi. Men, jag laddar ner så jag är alltid flera veckor före. Kollar alltså aldrig när det går på fyran.:) Hejsvejs!!

2009-03-17 @ 19:30:01
Postat av: Kim

Hej!

Vet du, om du skickar över lite bilder via min mejl samt andra färgförslag osv så kan jag fixa en ny bloggdesign åt dig istället för att bara byta ut din presentationsbild. Om du vill ha lite förnyelse alltså. =)

Men räkna med att det kan ta typ 1 vecka innan den är klar (max 2v).

2009-03-17 @ 23:40:33
URL: http://www.kimmelim.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback