Livet är underbart!!!

Ja just nu är livet bara underbart!! Haft en fantastiskt mysig helg med familjen. Kunde inte blivit bättre, avslutades igår med en underbar vårdag och bara vara ute massor!! Härligt!! Längtar verkligen efter våren och sommaren nu. Hoppas bara vi kan komma igång med bygget av vår altan snart så vi kan njuta av underbara sommarkvällar där =)

Idag har jag varit duktig och städat dock. Städat hela huset (välbehövligt), känner mig trött nu och ska mysa framför tvn resten av kvällen. Underbara Marica kommer och sällskapar mig medans killarna ska skruva i Johans bil..

Väldigt flummigt inlägg av en trött men sååå nöjd Emma =)

Kommentarer
Postat av: virpi

Fullt upp förstår jag med tre barn som är såpass små!

Hoppas att det blir lite avkoppling på bloggträffen.

Vi ses där!

//Virpi

2009-03-16 @ 19:34:29
URL: http://virpi.blogg.se/
Postat av: Nina

kikar in, önskar dig en trevlig dag på samma gång =)

2009-04-16 @ 13:43:53
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback