Kräks och Wallmans

När jag nu berättat om min fredag får jag väll ta lördagen oxå =)
När Johan fyllde år (i December) fick han av mig två biljetter till Wallmans på Åhaga i Borås samt hotell natt på Scandic Hotell Plaza i Borås. Snälla Marica och Andreas ställde upp på en del av presenten, nämligen som barnvakt (Tack ännu en gång).

Barnvakterna skulle dyka upp runt ett halv två och vid 13:05 när vi sitter vid matbordet så spyr Oliver *typiskt*. Har varit rädd för just något sånt hela veckan och tänkte direkt att vi får ställa in. Diskuterar dock med Marica och de tar barnen ialla fall, hon tycker vi ska njuta av barnfritt och tyckte det va synd om vi skulle förlora pengarna för biljetterna och hotellet. Tänk så underbara vännner ni är!!! Det gick bra för dem med barnen kan jag meddela (Oliver spydde en gång men annars gick det bra, TACK, hoppas vi kan hjälpa er med samma sak snaaaaart ;-)!!!!!)

Väl på hotellet så tar vi det bara lugnt. Lite besviken över hotell rummet och lite "kasst", vill ni bo på hotell i Borås så välj inte Scandic *rekomendation*.  Receptionen, personalen och resturangen va helt okej men rummet (vi bodde i ialla fall) va riktigt kasst och någon konstig lukt *blääää*.
Men Wallmans *ojojooj*, när första killen kommer in och sjunger en omgjord version av Charlotte Perellis låt "Hero" är det så håret reser sig på armarna. Sen höll de samma klass resten av kvällen.
Längtar ordentligt redan nu efter nästa gång. Men ska jag gå igen så blir det nog Stockholm istället (som vi besökt tidigare). För även om showen i borås höll samma klass som stockholm så var mat och service tusen gånger bättre där =). Men jag har haft en helt underbar lördagskväll och natt =). Tänk vad man uppskattar en barnfri kväll, natt även om man tänkte mycket på våra sjuka barn!

Wallmans On Tour, lördag 28 mars 2009, kl 18.00

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

ÄLskade gumman, det är ingen fara .. jag älskar dig och din barn så varför inte liksom ..

Men snart kommer ni säkert får hjälpa oss man vet ju aldrig



Puss o kram

2009-03-29 @ 16:11:26
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Fia

Det låter som om ni har haft en alldeles ljuvlig helg :-) (om man bortser från kräk och sunkigt hotellrum). Wallmans är helt enormt fantastiskt oavsett var man är tror jag, fast Stockholm är nog bland de bästa ställena :-P



Kram!

2009-03-30 @ 10:00:04
URL: http://www.fundilerar.be/tegeback
Postat av: Fröken Sparsmart

Härligt att ha fått en barnfri lördag! Trots sjukdomar...

2009-03-31 @ 15:32:31
URL: http://www.metrobloggen.se/sparsmart
Postat av: Frida

Wallmans är jättebra!!

Såg att du hade tre pojkar, jag har tre flickor födda -03, -04 & -07...

Barn är livet, iaf ibland ;D

Hoppas att du har en fin dag i solskenet.

Kramar

2009-04-01 @ 17:45:08
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: vashten

Hej vännen, nu har jag addat dig på min länklista.....var tvungen att uppdatera den....hehehe, hoppas du får en fin fin fredag...kram

2009-04-03 @ 11:48:05
URL: http://www.metrobloggen.se/vashten
Postat av: Fröken Sparsmart

Ha en riktigt härlig helg!!!

2009-04-03 @ 13:49:36
URL: http://www.metrobloggen.se/sparsmart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback