Helgen =)

Jaha så va nästan denna veckan förbi också, veckorna bara rusar förbi, det gäller att hålla i sig ;-). Så här har våran helg sett ut:
Fredag: Började vi dagen hemma hos Annelie med barn. Drack kaffe och fick god lunch medans barnen lekte sig svettiga och jätte trötta! Vi hade jätte trevligt!! Får absolut göras om snart! Både Oliver och Teo somnade på vägen hem så det va bara att bära in dem till deras sängar och så hade jag och Hugo lite mysigt sen =).
Kvällen bjöd på taco mys med familjen, väldigt mysigt!! Somnade tidigt för att va pigga till lördagen!!

Lördag: Hugo skulle till Försammlingshemmet och baka bröd så vi började dagen med att traska ner till byn och lämna honom. Sen va det hem och städa lite och göra oss iordning för att åka till Halmstad. Så vid 14 hämtade vi Hugo och åkte hem till Mamma för att få goda Våfflor *uppskattat*. Pratade massa med Mamma och som vanligt gick tiden alldeles för fort och vi begav oss mot David och Ida för att fira davids 25-års dag! Jätte trevligt!! Super god mat och trevliga människor!!! Begav oss hem vid 22 då barnen va jätte trötta!! Tack för en trevlig kväll!

Söndag: Johan är ute och fixar bilen med Hugo och Oliver. Jag har precis packat iordning mina tupperware väskor för att ha två demonstrationer i eftermiddag. Nu tänkte jag passa på att ta mig en härlig promenad och gå av mig lite av helgens synder =)

Nästa vecka lär ju gå fort ialla fall, så här ser planeringen ut:
Måndag: Årsmöte i vägföreningen
Tisdag: Föräldragrupp på fm, Kyrkansbarntimmar för Hugo på kvällen
Onsdag: Öppna förskolan på Fm, Tupperware hus Ulle på kvällen
Torsdag: Tupperwareträff på lagret på kvällen
Fredag: Bloggträff i Göteborg på kvällen
Lördag: Sminkning på Make Up Store på dagen, Wallmans salonger på kvällen, Hotell med maken över natten ;-)
Söndag: Avnjuta en god hotellfrukost och sen hem och njuta med familjen =)

Så månadens sista vecka ser ut att bli en med mycket att göra. Men det är roligt!! Kul att få träffa massa människor och ha trevligt!! Wallmans blir väl höjdpunkten!!

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Du fick röst av mig i snyggaste mammablogg ;)



Rektorn skulle prata med personalen på förskolan imorgon så det är dom som bestämmer det.

Hon var lite skeptiskt till en början lät det som men när hon frågade om jag skall ha lön och jag berättade som det var lät hon lättad och sa att hon skulle träffa personalen på onsdag och prata med dom då och återkomma.



Såå gullig du är ..

2009-03-24 @ 15:12:07
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: sessan ☆

Tjingeling!!



Jag är inne hos dig & letar blogloving knapp för att kunna prenumerera på dina geniala inlägg, men hittade ingen :(

Kom på iden att jag ville följa & "lära känna" er mamma bloggare lite tätare inför Galan & då är Blogloving genialt!



Hojta till om du kommer på bättre tankar & skaffar dig en prenumerations knapp ;D Då lägger jag till dig bums!!



ha en strålande dag

//Sessan

2009-03-24 @ 18:11:27
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Kim

Hej!

Jag är i full gång med din design. Den är faktiskt nästan klar :) Bloggen kommer att vara lilablå i färgen! Hojtar till med en länk till den sen när jag fått ordning på färgerna till dina olika länkar i bloggen.

Vi hörs snart igen! kram

2009-03-24 @ 20:49:26
URL: http://www.kimmelim.se
Postat av: Sessan ☆

Tittar in & önskar dig en strålande helg!!



//Sessan

2009-03-28 @ 10:21:32
URL: http://sessanochprinsessan.coms

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback