Förändringar =)

Förlåt för det dåliga uppdaterandet men det har verkligen varit fullt upp. Jobbat ett par veckor nu men har desvärre insett att det inte funkar alls. Så jag har beslutat mig för att gå hemma nu fram till Augusti då jag hoppas på att få plats på Högskolan för att äntligen få bli Lärare =). Håll alla tummarna för att jag ska få plats!! På fredag har jag fått tid till yrkesvägledaren för lite tips och idéer om utbildningar *spännande*. 
Verkligen sugen på att få komma igång med studierna och det ska bli skönt att få va hemma med barnen tills det sätter igång.

Helgerna har varit fullbokade med det mesta.. Förra helgen va det Cinderella kryssning och denna helgen Falkenbergs Revyn och Middag på Källare Laxen. Och båda aktiviterna kan jag varmt rekomendera!!! Både jag och Johan har haft de bästa helgerna på lääääänge och det ger verkligen mersmak ;-).

Bjuder på lite bilder från senaste tiden så ser ni ju liiite hur läget har varit här ;-).


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Vad fin Teo blev i den nya dressen =)

2009-03-10 @ 14:24:35
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: ida

va roligt! du passar ju toppen som lärare så det hoppas jag verkligen du får plats på!!!!

är det för de äldre eller yngre åldrarna?



kram kram

2009-03-10 @ 17:07:25
URL: http://smastadsflikka.blogg.se/
Postat av: ida

hej!



ja de e klart att göteborg är ju bra. har en del kompisar som går där o läser till äldre och tycker det är bra. varberg är säkert också bra. finns det ingen i borås också? jag tror du skulle passa till lärare för både de äldre och det yngre. spännande att se vad det blir.

vi får ses snart!



kram ida

2009-03-10 @ 20:06:05
URL: http://smastadsflikka.blogg.se/
Postat av: Mammablogg Galan 2009

Kul att även Du ska komma på Mammablogg Galan! Din blogg är nu inlagd på hemsidan! Om någon vecka eller två, kommer Du att få reda på vilka kategorier som just Din blogg är nominerad till!



Vi ses den 4 juli 2009 på Sjöbacken Hotel & Konferens!



Hälsningar



Annika

2009-03-11 @ 08:23:40
URL: http://mammagalan.se/wp
Postat av: karin

Du borde satsa på förskollärare. Lärare är ju kanske inte bästa framtidsyrket när man ser på prognoserna men förskollärare däremot får man jobb direkt.

2009-03-13 @ 00:14:32
Postat av: Emma

hej hej!! så ni hade kul på båten, d va ju bra=)

så du ska börja plugga!?, hade jag ingen aning om att du ens funderade på men å andra sidan så har jag inte frågat heller=) ses o hörs..kramkram

2009-03-15 @ 10:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback