Bloggträff =)

Nu har jag äntligen varit iväg på mitt livs första bloggträff!! Och oj vad roligt vi hade!!! Verkligen jätte trevliga människor och god mat, trevliga goodiebags och god mat!!! Känndes verkligen som att man kännt allt i måååånga år. Måste verkligen göras om snart! Tack Mira och Mamsen för roligaste festen på läääänge! Och tack alla som var där och gjorde festen! Tack till alla företag som sponsrat:
Tänkte visa vad som låg i gooodiebagen, lånar bilder av Marica (hoppas det va okej gumman, ville göra detta nu o hinner inte ta bilder, lovar att maila bilderna från festen till dig ;-))


Väskan med innehåll som är sponsrade av Martinshop, detta va ju då bild från Marica så istället för penisringen fick jag en vibrator. Verkligen många bra saker och fin påse som alla saker låg i =) *tack*


Alcon hade sponsrat med ögonprodukter. Bra saker som ska testas *tack*




Trevliga Alexis och söta Vashten hade med sig varsin klubba som dom lade i goodiebagsen.
Tackar!!!


En stark karamell, en stark sås, rabattkod och öppnade sponsrade hetaste Chilihouse med.
Johan stora favorit i påsen, då han älskar stark mat!! Spännande att testa *tackar*



100 poäng på Gratisbio *tack*



Sköna strumprFrån Iob-butiken, mina favoriter under mina tonår. Kommer absolut att användas flitigt!!! *tack*


2st fribiljetter till Lek&Bus Landet i Göteborg
Nästan bäst av allt!!! Bättre kan det ju inte bli, en familjedag räddad. Hugo vill åka NU på en gång *s*


Alixandra fixade så vi alla fick 50% rabatt på den nystartade butiken Pandaa,
Jätte bra *tack*


Kolla vad fina kort vi fick från Petrifiedinpink! Taaaack!


Från Percka fick vi 25% rabatt!! *tack*


Detta fick vi från Ryfors Konfektyr! Lägg märke till att det står Mira på den vita chokladpralinen!
Och detta va inte oerhört vackert utan smakade oxå jätte gott (godisgris som man är) *tack*


En ladyfinger kom från Sextoysonline , kommer absolut provas men inget som kommer recenseras i denna blogg *tack*


Massa spännande kryddor kom från Svampbutiken.  Ska testas ikväll *tackar*


Vimsadekor sponsrade med 25% rabatt och en gullig väggprydnad *tack*


Och sen ICKE att förglömma - Petra - En Bitchig Brunett (Bild lånad av Mira), hon gav alla gästerna varsin present från Mary Kay. Jag fick ett body butter och det va underbart!!!!! Aldrig provat ett bättre! Vill boka ett party, hur gör jag???
Tusen tack, Petra!


TACK!!!!!! Verkligen mycket saker och kanon fint!!!
Ska snart föra in bilderna som jag tog från kvällen =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh.. Mary kay gratis... jisses inte dåligt!!! Jag var på ett sånt party häromveckan... Dom är svindyra.... Ett paket produkter för 1500kr-budgetvarianten. Vanliga paketet kostade närmare 3000kr. Men köpte en foundation för 250kr. Var 27ml i så det var inte speciellt mkt för pengarna. (mindre än det brukar vara när man köper foundation av annat märke) Men fina produkter. Dock svindlande dyra!!!!!!!! VARNING.... hihi..Kramis

2009-04-02 @ 22:30:42
Postat av: ida

Men guuud va roligt med bloggträff!!! Hur kom det sig?

2009-04-14 @ 20:10:00
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback