Nästan fredag =)

Verkligen bloggtorka just nu =(, känner själv hur otroligt tråkiga mina inlägg blir. Men, men det är ju frivilligt att läsa *s*

Idag känns det verkligen som fredag. Johan ska ha semester imorgon & på fredag så då blir det en lång helg nu. Men mycket att göra ändå (som vanligt när hela familjen är hemma), imorgon blir det gekås på fm och sen student firande då lillasyster Matilda går ut skolan (GRATTIS)...
På fredag ska vi försöka få tag i utemöbler till vår nybyggda altan!! Hoppas på att vi ska hitta något vi gillar så vi kan sitta ute på sommarkvällarna igen ;-)
På fredagkväll sen ska vi ha lite familjemys, det är nämligen sju år sen som jag och Johan träffades första gången och det måste ju självklart firas =)

Nu är pojkarna på dagis och jag gör inget, njuter bara av att vara inne när regnet öser ner ute...
Funderar på vad jag ska sysselsätta barnen med när de kommer hem. Inget inbokat idag, någon som har något förslag?


Kommentarer
Postat av: Annie

tycker inte alls din blogg e tråkig, fortsätt skriva :)

2009-06-10 @ 13:06:01
Postat av: Annie

hihi, Ja visst ses vi imorgon :D kram

2009-06-10 @ 16:30:02
URL: http://lovidovi.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Hehe .. Ja, det är väldigt spännande ... hade hoppats dom skulle ringa nu men hoppas på snart ...

2009-06-10 @ 17:35:36
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback