En dag på Liseberg =)

Så igår fick Andreas äntligen sin 20 års present (han är 25 nu *s*), han fick välja mellan Liseberg eller Danmark och det blev Liseberg till slut!!
Så igår började jag & Marica att ta bilen ner till Falkenberg med Oliver som skulle få va hos Maricas mamma Lisbeth! Därefter hem o hämta upp Johan, Andreas och Teo (Hugo va hos Farmor) för att bege oss mot Liseberg!
Vi fick en fantastisk dag, massa sol, lagom mycket folk på ett härligt Liseberg =).
Vi åkte lite och spelade lite. Vi spelade inte överdrivet mycket men fick ändå med oss tre(!!!) stjärnvinster hem (toblerone, marabou o kexchocklad) och Marica & Andreas en stjränvinst (chips) och 5 andrapriser så nu har vi en hel del chocklad hemma (sugen någon ;-)). Vi borde nog köpt en lott på vägen hem för jag spelade inte mer än jag brukar och annars vinner jag ALDRIG något mer än kanske ett andra pris ;-)..

Sen va det dags att åka hem efter en super trevlig dag!!! Vi åkte o hämtade hem barnen och lämnade lite chocklad till barnvakterna ;-). Extra tack till Lisbeth & Kjell som tog hand om Oliver åt oss!! Han fick en jätte trevlig dag och blev ordentligt ompysslad. Märktes på honom hur kul han hade haft. Han somnade på vägen hem men direkt när han vaknade skulle han ha sina nycklar ;-)

Så en underbar dag!!! Tack!!

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

tusen tack för gårdagen .. helt underbar dag och Andreas är nöjd med sin present ;) Tack även till inträdet för mig :) :)



Hihi .. vi vann faktiskt 8 vinster utöver stjärnvinsten ... tre 1:a pris och 5 2:a pris ... Hehe .. jo jag håller med, vi skulle köpt varsin triss på vägen hem ... fan, en miljon vardera hade suttit fint :)

2009-06-29 @ 15:29:51
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback