Veckan som gick alldeles för fort...

Nu har Johan haft semester och den veckan gick för fort =(
Redan måndag igen och jag är hemma själv med barnen igen...

Men en del har vi fått gjort som bevisar att han har varit hemma.. Massa skräp är kört till tippen, utbyggnaden på verandan är riven och hallen här uppe är ommålad ;-)
Dessutom har vi hunnit med en del trevliga saker också tillsammans med underbara vänner =)

I Fredags åkte vi änligen hem till Emma & Anders igen!! Fick jätte god mat och en mumsig godistårta (för mig & Emma som haft namnsdag =)). Går för långt mellan gångerna vi ses och tiden försvninner för fort när vi är där men roligt va det!!!
I Lördags jobbade Johan först på dagen och sen när han kommit hem fick vi besök av Erik & Linda med barn!! Vi grillade, pratade massor, skrattade och va inte helt nyktra *s*. Men jätte kul va det!! Måste absolut göras om!! Tack för en super trevlig kväll!!!!

I Söndags va det dags att åka till FunCity i Varberg tillsammans med Marica &  Andreas! Och ja vi kom iväg även om Johan hade väldigt ont på håret och troligen ätit något olämpligt...
Barnen hade verkligen jätte kul!! De åkte massa  karuseller, red på åsnor, åt godis/glass, grillade korv, matade renar, badade, gungade, körde bilar osv.
Så har ni barn i åldern 2-5 år så rekommenderar jag ändå att åka dit men jag själv tyckte det va lite av en flopp, inte mycket att ha. Det som man ser på bilderna är det som finns, mer ska man inte vänta sig! Men barnen hade som sagt en kanon bra dag! Tack för det!! (Extra tack till mamma & pappa som betalde dagen genom deras present till Johan ;-))

Så vad har ni gjort i helgen då?

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Det är bra och nu har du ju kört båda mina bilar så du kan dom ;) Övning ger färdighet ... hihi, fast å andra sidan bör jag nog lära mig att köra lite mer då =)

2009-07-30 @ 10:35:12
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback