Mammagalan

I Lördags va dagen äntligen här, som man väntat på så länge!
Jag har varit väldigt nervös, och lördags morgonen va inget undantag (även om det va lite bättre än i fredags kväll), vaknade tidigare än Johan (som ändå skulle upp o jobba på morgonen). Gick o dushade och började göra mig iordning innan Mira kom o hämtade mig 9:45.

Vi va äntligen framme!! Dags för Mammagalan 2009!!. Och dagen va helt fullspäckad av trevliga utställare, massa goodiebags, intressanta föreläsningar och många trevliga bloggare att prata med och äntligen få träffa IRL, smat en trekamp med priser sponsrade av Yankee Candles (som vi vann)!!!

Efter en dag med massa roligt va det dags att ta på sig sina galakläder och piffa till sig (något som i mitt fall kändes svårt då det va helt otroligt varmt, nästan alla gick runt och svettades, kände mig inte jätte fräsch direkt ;-)). men fina blev alla ändå =)
19:30 va det dags för bubbelmingel och därefter awards utdelningarna, GRATTIS alla vinnare!!
Sen var det dags för den stora Gala middagen!! Helt underbart God mat & dryck måste jag säga, trevligt bordssällskap och jätte rolig underhållning av Niklas Andersson!
Därefter lottade Svans produkter ut alla sina visex de haft med sig under dagen!!! Och jag VANN, en scooter. TACK!!! (Oliver har nu kört runt på den konstant sen han vaknade igår morse, den är såå bra).

Efter detta underhölls vi av jätte trevlig musik och dans och vi höll igång ända tills tjugo över två då Miras snälle make Tobias kom o hämtade oss (Jätte tack Tobias!!)

Tack till Styrelsen som gjorde denna dag möjlig! Tack till Sjöbacken för den trevliga anläggning vi höll till i och all god mat o trevlig personal =), tack till alla sponsorer för de helt otroliga goodibagsen, tack till alla bloggare gjorde dagen till hur trevlig som helst!!
Och jätte tack till min underbara vän Marica som hjälpte mig passa barnen så jag kunde åka iväg!!!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Så kul att du var med på mammagalan!

2009-07-09 @ 09:54:15
URL: http://junitjejen.se
Postat av: MammaFiia

Hejsan=)

De va trevligt att träffa dig i lördags=)

Hoppas allt e bra=)

2009-07-09 @ 23:24:15
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback