Kryper!!!!

Som de flesta vet har ju Teo varit väldigt sen i sin utveckling. Och jag kanske inte visat min oro så jätte mycket men jag har tänkt ut de allra flesta hemska anledningar till vad som kan va orsaken =(

Men jag tror faktiskt att jag kan börja släppa det nu. Det har gått i en rasande fart men hel plötsligt så kan han;
*Krypa
*Ställa sig upp själv
*Sätta sig upp själv
*Går spontant om han har något att hålla i
*och mycket mer.....


Blir helt otroligt stolt, även om det är helt normalt så blir jag extra stolt ;-)
Extra skönt eftersom det alldeles snart är dags för lille Teo att börja dagis, hade ju varit bra om han ville gå tills dess!!

Kommentarer
Postat av: Annie

woho! så duktigt, han kanske kände på sig att de är dags att göra nått, haha! Hur som helst, woho!

2009-07-07 @ 17:16:59
URL: http://lovidovi.bloggsida.se
Postat av: Junitjej

Din bloggdesign är verkligen snygg. Har du skapat den själv?

2009-07-09 @ 09:56:01
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback