Hysteriska måndag..

Trevligt uppvaknande man fick idag..
Kommer upp och hela badrumsgolvet, hallen och barnens rums är täckt av VATTEN!!! Barnen har roat sig ordentligt innan jag vaknade (7:15)..
Inte alls speciellt underbart =(

Dagen fortsätter i denna anda. Uttråkade barn, irriterad mamma, väldigt bra kombination *inte*
Ska försöka muta barnen med lite pannkakor och lite barnprogram så kanske jag överlever tills Johan kommer hem ikväll ;-)

Konstigt det här att oftast måndagar blir just så här?!

Längtar dock tills Johan kommer hem igen, mycket att prata om.
Känns som att livet är påväg in i ett nytt kapitel och det ÄR spännande =)

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Här händer inte heller så mycket förutom att jag inte har några barn att aktivera, kan vara skönt iofs men ändå hade det var mysigt med en liten.



Ja, det är bra när man kan utnyttja naturens gång liksom, massa bär till alla smoothies jag skall börja göra, det blir dessutom billigare.

2009-07-13 @ 10:31:41
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas dagen blev bättre sen...



Må så gott !

2009-07-14 @ 22:41:58
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback