Utmanad!!

Jag blev utmanad av Ida och Marica!


4 av mina favoritprogram:
- Lost
- Ugly Betty
- Fringe
- House


4 saker jag gjorde i går:

- Besökte underbara Emma med familj
- Städade och gjorde fint hos mina små ullbollar =)
- Handlade lite mat inför veckans matsedel
- Hade myskväll med maken ;-)


4 saker jag ser fram emot:

- Festen hos Marica på Lördag
- Cinderella kryssning i Februari
- Wallmans i Mars
- Falkenbergs revyn i Mars

4 favoritrestauranger:
- Laxbutiken i Falkenberg
- BurgerInn i Falkenberg
- Lilla Fridolfs I Halmstad
- Pizza i Horred


4 saker på min önskelista:

- DISKMASKIN
- Torktummlare (sååå skönt att slippa hänga upp lakan, handdukar, underkläder....)
- En ny mobil med bra kamera (min är verkligen rena skiten)
- Obegränsat med shoppingpengar ;-)


4 personer som jag utmanar:

- Ida
- Erika
- Fia
- Emma


Kommentarer
Postat av: Syster Fia

Najs med en utmaning :-) Jag har svarat på den nu...

Kram!

2009-01-26 @ 19:14:06
URL: http://fundilerar.be/tegeback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback