Magsjuka..

Idag va tanken att jag skulle iväg till Anna på föräldragrupp, något som jag sett fram emot hela veckan. Så vaknar jag i natt av att Oliver skriker helt hysteriskt. Springer yrvaket in o då har lilla killen kräkt ner hela sängen, *stackaren*.
Sen blev det så ett antal gånger till i natt och nu på morgonen. Vårat lilla matvrak ville ju äta frukost ändå men så fort han stoppade in något i munnen så kom det upp lika fort. Först nu när klockan närmar sig 11 så har jag precis fått i honom en flaska välling och han sover. Hoppas han kan sova igen lite och får behålla vällingen...

Så det blev att stanna hemma idag. Även Hugo fick va hemma från dagis, alla är trötta efter att ha vaknat då Oliver spytt. Hoppas bara vi andra får vara friska så det går över snabbt, själv har jag proppat i mig massa vitpepparkorn. Tänker INTE bli sjuk nu när jag ska till "The Studio" imorgon, *längtar*....

Kommentarer
Postat av: Fia

Iiiisch, magsjuka är ingen höjdare! Jag hoppas att ni andra klarar er från att smittas och att lillkillen tillfrisknar snabbt. Din morgondag låter spännande, blir det modellbilder då? Bjuds det på såna i bloggen sen?

Kram!

2009-02-06 @ 17:59:15
URL: http://www.fundilerar.be/tegeback
Postat av: Anna-Carin

usch vad jobbigt....

2009-02-11 @ 08:02:13
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback