*haha*

Fann denna hos Marica!  Alltid skoj!

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg för sms
3. Stanna när du räknat till tio och skriv meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga




1. Vad säger du alltid till din bästa kompis?  
Tack, själv för igår, himla trevligt, lite pinsamt att inte köpa något... men är för pank.... vi hörs, kram
 
2. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Hej! Vi bokar tisdag hos mig, kl 10. Christina har lite problem med transport dock. Hon jobbar på att lösa det.

3. Vilket sms blev du mest berörd av?
Vi blir 10 min sena


4. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? 
Glöm inte hur mycket jag ska köpa

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Ja det är ju bäst att vi gör. Skall jag reservera 2 st till filmen om han som åldras neråt?

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Självklart!! Du e så välkommen!!!

7. Vad vill du höra mest av allt?
E ni pågång??

8. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Gjorde det ;-)

9 Din romantiska replik?
Mitt nya nr. Kram Mira

10.Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Jag fixade det, du behöver inte. Men tack ändå. Ses snart.


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Haha ;)

2009-02-25 @ 16:26:26
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback