Fullt upp =)

Fullt upp är att säga det milt, jobb, jobb och barn och vara sjuk. Massor att göra, men man ska inte klaga allt för mycket, man ska va glad att man har jobb *s*.
Jobbat för fullt fram tills igår då min mage började värka massor och jag blödde som jag vet inte vad. Och då jag har satt in en hormonspiral så borde jag inte blöda. Det blev ett läkarbesök istället för jobb. Det visade sig vara en ofarlig cysta på ena äggstocken som spruckit så det va bara hem o ta några alvedon. Blev dock inget jobb igår då jag va helt slut....

Idag är jag ledig och umgås med mina pojkar. Johan jobbar, Hugo är på dagis och vi andra har varit på Öppna Förskolan. Va riktigt mysigt att va iväg där, saknar det när man jobbar. Nu tänkte jag ta och tvätta upp all tvätt vi har inför helgen då vi ska åka Cinderella kryssning *läääängta*.
Imorgon är det ju jobb igen så bra om jag får tvättat så mycket som möjligt =)

Så det är mycket som händer här nu och lite dåligt med tid för bloggen, även om man skulle vilja blogga massor ;-)


Bjuder på en gammal bild.... Ser ni vem det föreställer??

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Eftersom du skriver en gammal bild måste det vara Oliver men första anblicken trodde jag det var Teo faktiskt... där var dom ruskigt lika.

2009-02-25 @ 13:13:43
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback