Hösten är här ;-)

Jag hoppas verkligen på fler sommardagar efter allt detta regnande men det känns som att hösten är här. Regnet vräker ner utanför fönstret och barnens "sommarlov" är över.

Hugo och Oliver är på dagis igen, nu med nya tider. De går nu 8:30-11:30 (de har tagit bort fem timmars dagarna) och detta är verkligen värdelöst. Skulle jag inte börja plugga nu utan fortsätta va föräldraledig så skulle jag hellre ha dem hemma. Jag hinner ju bara hem och förbereda lunch i princip och sen hämta dem igen, hur orkade jag detta sist?! Tur detta bara är denna veckan för mig..

Nästa vecka börjar Teo inskolning och efter det börjar min skola *jippppiiiiiiii*. Längtar verkligen efter att få komma igång nu =)

Medans barnen är på dagis idag har jag plockat iordning på deras rum och små plockat lite. Vill verkligen säga att jag städat nu när vi ska få besök ikväll av underbara Emma med familj, men det vore att ljuga. Känns som om hela huset är en byggarbetsplats nu när vi målar om hallen både uppe och nere (Uppe är det klart, nere är det spacklat och så men väntar på färgen på väggarna). När man dammsuger så hinner man inte ens bli klar innan det är stökigt igen.. Men det bli nog bra när det blir klart =)

Johan jobbar idag igen och hoppas han får göra det nu ett tag för det blir inte kul att han honom här hemma när man vet att vi behöver pengarna så hoppas att många jobb ramlar in nu ;-)

Nu ska jag hoppa in i duschen innan det är dags att hämta pojkarna!
Ha en fin dag =)

Kommentarer
Postat av: Emma Wellsfält

Saknar dej massor nu, längtar tills Anders kommer hem så vi kommer iväg någon gång! =)

2009-08-04 @ 12:02:48
URL: http://yariija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback