Föräldragrupp

Igår va ju Emma & Anders på besök och det va lika trevligt som alltid. Vi grillade fetaost biffar som vi åt med Rissallad (efter recept av Marica, den va supergod Gumman!!!) och en grönsallad. Efter maten gick pojkarna ner och grjeade i källaren (Tack för det =)) och jag och Emma kunde ha tjejsnack. Jätte mysigt =), läääängtar bara till våran tjej-weekend nu så man riktigt bara kan njuta =).

Barnen på dagis igen och lika tomt här hemma idag också. Har passat på att ta en lugn dusch och sminka mig lite (sånt som jag inte hinner annars ;-)). Så nu har tiden sprungit iväg och snart dags att hämta barnen igen.

I eftermiddag blir det Föräldragrupp så jag ska ta och baka lite och hoppas på att man kan sitta ute och fika. Verkar ju bli väldigt bra väder och då får man  passa på att njuta.

Sen jobbar Johan tydligen över ikväll så det blir en lugn kväll idag med. Undrar vad man ska hitta på då?!

Vad hittar ni på idag?


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Fick ett mail av Oriflame nyss och läste något som intresserade mig faktiskt .. Tänkte att det kanske intresserade dig med. Jag undrar helt enkelt om du vill följa med mig?



"Den 21 september är det en storvisning i Rydals museum kl19. Carin da Silva kommer! Närvarogåva och förfriskningar i form av cider och frukt. Vi har nedräkning på katalog 12-13 och det blir 10 fina priser! 50:- kostar biljetten och ju mer kunder ni har med er dessto mer kommer ni ha i försäljning. Det är begränsat antal platser som vi har fått så det är först till kvarn som gäller. Meddela mig undan för undan sålda biljetter så lägger jag undan."

2009-08-20 @ 21:50:02
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Självklart vill jag inte ha med dig för att få större försäljning för mitt konto är mestadels tänkt att användas till att du & jag kan handla för 20% billigare.



Jag vill inte ha några partyn och stör mig på att dom smsar och mailar stup i kvarten men sminket och deras produkter är intressant så jag är en aning nyfiken på hur det kommer vara där och eftersom det är i Rydal är det ju nära så man kanske skall passa på :)

2009-08-20 @ 21:54:36
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback