Bitterfitta

Ja just nu känner jag mig rätt så bitter, tyvärr...
Just när man tycker att allt går bra och rullar på igen så kommer det ett slag emot ansiktet igen =(

Pengar är tyvärr en stor del i det hela (varför ska det alltid vara så?!)...
Och tyvärr så är det Johans chef som krånglar igen... Som jag berättat tidigare så har han ej betalat ut all lön som Johan ska ha, han krånglar med semester osv. Och de problemen finns fortfarande kvar men nu så har han heller ej något att göra för tillfället så Johan är hemma utan jobb för tillfället = noll pengar =(

I normala fall är det trevligt att ha Johan hemma då han ibland kan jobba som en dåre. Men när man inga pengar har och vet att vi behöver dessa pengarna för att klara sig så går man varandra lite nerverna!!!!

Som tur är så är Johan iväg på sitt "extrajobb" idag så då blir det ju lite pengar på kontot och jag får tid att andas lite och va bitter för mig själv (utan att det går ut på barnen ;-))...

Borde inte ett fast jobb va en trygghet?? Just nu känns det som om det kanske borde va bättre om Johan va arbetslös och fick a-kassa.. då får han ju lite pengar ialla fall...
Och så tänker man på Johans chef som sitter i sin lyxvilla rik som ett troll.. han kan väll dela med sig lite ;-)

Nu ska jag nog ta o gräva ner mig i en kopp kaffe och lite frukost istället för att älta ;-)
Trevlig helg på er =)

Kommentarer
Postat av: vashten

Hej hej, tittar in och önskar dig en superhärlig lördag och resterande helg, kramar i massor/Vashten

2009-08-01 @ 12:38:33
URL: http://www.metrobloggen.se/vashten
Postat av: Emma Wellsfält

Tänker på dej, vet precis hur det är! Folk som inte betalar är idioter!

2009-08-01 @ 14:21:28
URL: http://yariija.blogg.se/
Postat av: Kim

Tjenare! Får nog ta och fixa iordning resten av din blogg nu ;) Vill du ha en helt ny eller bara lite småändringar på denna?

2009-08-03 @ 15:51:31
URL: http://kimmelim.blogg.se/
Postat av: Rebeccas.se

Vad dåligt, men är inte Johan med i facket då? Finns ju regler en arbetsgivare ska följa! Hoppas det löser sig!

2009-08-03 @ 20:27:05
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback