Inte så bra...

Jag är inte speciellt bra på att uppdatera just nu, dagarna spenderas ute i det fina vädret o kalendern är fullspäckad!!

Lite som hännt det senaste:
*Teo har fyllt ett år
*Teo har varit på BVC, 10 kg tung och 75 cm lång, utvecklas som han ska
*Oliver pratar nu massa ord
*Hugo är ute o cyklar jämt nu ;-)
*Mamman har börjat VV igen (NU J*VLAR), 7 kg av alla kilon som ska bort är väck *s*
*Altanen växer sakta fram, golvet klart och staketet påbörjat

Nu ska vi iväg till tandläkaren med Hugo och Oliver, därefter mammaträff med pojkarna ;-)
Ha det underbart allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Aha, trodde det var Hugo o Teo som skulle till tanddoktorn .. Liselott kom in och frågade om hugo hade gått hem några minuter efter två idag .. hehe..



Hur gick det hos tanddoktorn då? Var dom duktiga?

2009-04-29 @ 19:14:53
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Hehe .. jag provade faktiskt mer era namn och fick upp dessa med ... hahahahaha.. och något annat när jag sökte på era efternamn och ditt förra efternamn, tänkte faktiskt på att du hette Andersson när ni fick hugo.. tänkte på vad han skulle hetat =)

2009-04-29 @ 19:57:37
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: vashten

Tittar in o önskar dig en underbar fredag, vad händer hos dig idag då?? Själv ska jag festa o gå på konsert!!! kramis/Vashten

2009-05-01 @ 10:50:16
URL: http://www.metrobloggen.se/vashten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback