Inskolning på dagis =)

Idag va det femte dagen för inskolning av Oliver på dagis. Och det går jätte bra!! Kände mig dock en aningens överflödig idag så imorgon kanske det blir att jag lämnar honom själv direkt på morgonen. Vi får se hur det går =). Det är roligt att se hur bra Oliver trivs ialla fall! Ska bli skönt att få gå hemma själv med Teo nu ett par månader innan det är hans tur att få börja han oxå.

Nu är barnen som vanligt helt slut så efter vi ätit lunch somnade de två små och Hugo fick lov att kolla lite på tv (regnar ju ute).  Så nu är jag rätt uttråkad ;-), konstigt hur lugnt det blir så fort barnen sover och det är stor skillnad från när alla är vakna!!

Tror jag ska sätta mig och fortsätta på mitt påsk broderi ;-).
Kanske en regndans oxå för att hoppas på fint väder i påsk så vi kan starta vårt altan bygge =)

Som ni märker så blev det ett rätt tråkigt inlägg men jag ska försöka bättra mig *s*.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, tänk så det kan bli!!

Regnar det hos er, här skiner solen från en klarblå himmel. Lovely är det!

Jag ser verkligen fram emot galan, ska bli jättekul.

Kram<3

2009-04-07 @ 14:02:25
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Fröken Sparsmart

Lycka till med påskbroderiet!

2009-04-09 @ 19:43:16
URL: http://www.metrobloggen.se/sparsmart
Postat av: vashten

Hej i stugan...hoppas du haft en fin och underbar helg med mkt sol...själv har helgen varit super...önskar dig en go o härlig dag.....kramizar/vashten

2009-04-20 @ 09:27:34
URL: http://www.metrobloggen.se/vashten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback