Fru Larsson

Nu är man en gift kvinna och heter numera Larsson *s*
Det låter jätte gammalt att säga Fru Larsson men det är jag det ;-), Fru Emma Larsson....

Tack till alla ni som va där!!! Vi hade en helt underbar dag och det hade aldrig blivit så bra som det blev utan alla ni som va där. Extra stort tack till mina underbara Föräldrar, utan er hade det aldrig blivit så här bra!! 

Lånar här en bild från syster Fias blogg som ni hittar HÄR. Där finns lite mer bilder på bla. tårtan.


Kännde mig verkligen som en prinsessa hela dagen (precis som det ska va antar jag). Känns lite vemodigt att det är över och man aldrig mer kommer använda klänningen och blommorna =(.
Men nu är det jag och Johan tills döden skiljer oss åt. Och även om inte så mycket har förändrats (mer än efternamnet) så känner jag mig nykär på nytt, det är verkligen VI nu. Vi är en komplett familj nu, hela familjen Larsson.

Tack även för presenterna! Första som ska göras nu är att äntligen få köpt nya köksstolar (där kommer presentkorten på IKEA väl till användning).

Tack än en gång till alla vänner och släktningar!!!
//Världens lyckligaste Fru Larsson =)

Kommentarer
Postat av: Fru Rödebäck

Ni är världens vackraste brudpar ;) Tack för att jag får vara eran vän.

2008-09-09 @ 16:29:49
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Agge

Så fina ni var Grattis=)

Det är bara bra med nettan..

Hoppas du o dina barn o nu man mår bra...

2008-09-09 @ 18:33:48
Postat av: Erika

Grattis! Tänkte faktiskt på er i Lördags :-)

2008-09-09 @ 19:58:51
URL: http://zetika.bloggspot.se
Postat av: Emma

Du är alltid en prinsessa! Tack för att vi fick vara med och dela eran dag med er!

2008-09-09 @ 20:03:45
URL: http://yariija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback