4 år...

Igår fyllde min Hugo 4 år, tänk vad tiden går fort. Natten till igår låg jag o tänkte precis på vad jag gjorde just då vid den tiden för fyra år sen. Första förlossningen är nog absolut den som är mest speciell (även om alla är helt speciella). GRATTIS igen min stora kille HUGO!!!

Helgen har därav fyllts med massa kalas och paket. Hugo blev jätte glad för allt (Jätte tack till IDA & DAVID, Hugo blev jätte nöjd för traktorn, den har körts massor). Tack alla som gjorde Hugos kalas och födelsedag så fantastisk.

Idag är det måndag och det är rätt så lugnt idag. Har passat på att va ute i det vackra vädret och nu tvättar jag en massa ;-).  En fullspeckad vecka väntar nu *trevligt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback