98 dagar kvar...

Idag är det bara 98 dagar kvar tills lill killen ska komma ut och imorgon har jag gått 26 fulla veckor! Den här graviditeten går verkligen fort!! Då jag vet att detta förmodligen blir min sista graviditet känner jag att jag ibland vill bromsa upp lite o få njuta ordentligt nu av bebis magen o de helt underbara sparkarna (hade dock gärna sluppit foglossningen) ;-). Men samtidigt så lääääängtar jag ju massor tills vi har vår lilla Teo här =)
Det kliar ordentligt i shoppingfingrarna nu ialla fall, vill ut o handla små bebiskläder till killen. Det är ju lite fel årstid för Olivers o Hugos kläder så lite nytt ska jag ta o handla. Har bokat in en Gekås tripp nästa vecka så får ta o passa på att handla lite då ;-)

Är sååå trött på våran bank o framförallt vår bankman. Typiskt nog hade hon försökt ringa oss igår kväll när vi var i Halmstad så det missade vi, annars tar det ju 100 år att få tag i henne. Allt är klart nu och hon ska bara sätta in pengarna nu för att huset till slut ska bli vårat!!! Kvinnan från Swedbank skulle oxå försöka få tag i henne, hoppas hon har bättre tur. Vill att huset ska bli vårt så vi kan slänga ut Johans systrars grejer o börja göra iordning gästrum o förråd, behöver verkligen dessa rummen nu!!!

Nu har Oliver vaknat så ska ge honom lite lunch =)

Kommentarer
Postat av: Rödebäckaren

Förstår din frustation angående bankmannen. Hemsk kvinna!

Snart blir det gekåstripp och massa bebisklädershandling och jag och andreas får passa pojkarna... LÄNGTAR!

2008-03-05 @ 13:22:36
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Rödebäckaren

Hehe ;) SJälvklart skall ni få ha egentid också, jag ställer sjäklart upp o passar mina favoritpojkar =) och snart får jag en till ;)

2008-03-05 @ 13:45:11
URL: http://www.rodeback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback