Dumma måndag...

Denna veckan kan ju bara inte börja värre.
Stresseigt som bara den på morgonen för att få iväg Hugo till dagis. Kommer iväg till slut och får lämnat Hugo.
På väg tillbaka hamnar jag i en väldigt trång korsning med ovanligt mycket trafik och lyckas då REPA bilen. En stor repa, liten buckla o en plast detalj som lossnar. Såååå arg på mig själv, har ju ALDRIG gjort något sån på den gamla bilen så varför just på den nya. Hatar mig själv, kommer nog aldrig förlåta mig själv.
kan ju inte bli värre, kommer gå o älta detta hela dagen nu =(

Försöker tänka posetivt, barnen är ju friska o mår bra ialla fall =)

Har ialla fall haft en jätte mysig midsommar som började hemma hos mamma o pappa, jätte trevligt, god mat o fint väder =).
I lördags tog vi det mest lugnt, och igår va vi hos svärföräldrarna o åt middag. Helgen gick såå fort, som vanligt ;-).

Kommentarer
Postat av: ida

fasiken va synd!! sånt är ju sååå himla irriterande!!



kram kram ida

2008-06-23 @ 11:11:36
URL: http://smastadsflikka.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Sånt är aldrig roligt och man blir så arg på sig själv. Men det är nog ingen fara, Johan fixar nog det, skall du se .. !!

Nina från husmusen har inte ringt ännu, trist.. Får väl skickat inbjudningarna imorgon då, vågar ju inte skriva ut dom ännu eftersom jag inte vet om hon kan kl 17. ... Hoppas hon ringer snart.

2008-06-23 @ 13:09:48
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: ida

hej igen.. var precis ute o körde med mina föräldrars bil när en lastbil kommer o kör mot enkelriktat så jag fick köra jättenära kanten. repade fälgen på bilen lite.. haha.. störande.. (det syns nästan inte så jag tror jag struntar i att nämna den detaljen :) ) så dumt bara. haha.. ha det gott!

kram ida

2008-06-23 @ 13:10:36
URL: http://smastadsflikka.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Hehe .. Gillar din motivering ;)

2008-06-25 @ 13:31:44
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback