Mot slutet..

Ja nu går även denna helg mot sitt slut. Har varit en underbar helg som vanligt, men har gått för fort. Får trösta mig med att nu jobbar Johan bara 5 arbetsdagar till sen har han semester!!!

I Fredags åkte jag o hämtade Mizca på jobbet för att sedan ha en helt underbart mysig dag som avslutades i Varberg med Wheels and wings och Mc Donalds =).
Efter det åkte vi till mamma o pappa i Halmstad och åt världens goaste pastasallad o drack lite vin. Strax senare somnade jag såå gott efter en låång dag ;-).

I Lördags åkte Hugo med mamma o Pappa så jag o Johan tog med de små pojkarna ut på stan. Hittade KappAhl där det va kanon bra Rea. Hade man fått ett sms därifrån fick man halva priset på rean (vilket en vänlig själ påminde mig om). 377 kr gick kalaset på och detta va vad vi fyndade:
2 st Tunikor till mig
1 Munkjacka till mig
1 Långärmad sjorta till Johan
1 Långärmad body till Teodor
1 Sommar dräkt till Teodor
Det va ju som hittat ;-). Tyvärr va det jätte utplockat bland kläderna till stora pojkarna men de har mycket kläder ändå just nu.
Vi shoppade även på Lustgården och H&M.
Därefter fick vi jätte god lunch hos mamma o pappa innan vi begav oss vidare. Åkte ut till Godis på landet och köpte lite gott till kvällen och stannade hos Anna o Pelle och tog en fika.
SEn va det raka vägen hem och lägga barn och äta lite gott innan vi oxå somnade.

Idag har jag tvättat, städat hos kaninera och allt annat som måste göras medans Johan varit i trädgården. Nu ska jag ta o hoppa in i dushen innan vi ska hem o prata lite med svärföräldrarna ;-).

Ha det underbart allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha!!! skitbra!!! fortsätt att handla på kappahl, då får ja högre lön=)tummen upp!!!

2008-11-21 @ 08:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback