Besviken =(

Idag känner jag mig riktigt duktig. Hugo och Oliver åkte med sin farmor till Borås djurpark idag så då passade jag på att städa här hemma. Detta är va jag han med:
*plocka i ordning i hela huset
*dammsuga överallt
*städa toaletterna
*Handla
*Baka helt ljuvliga cupcakes ;-)
Sen när de kommit hem (och Johan) så gjorde jag en kycklingsallad. Nu har jag diskat undan och Johan lagt barnen så nu är det lugnt en stund.
Skönt att inte ha så mycket att städa nu inför fredagen. Dagarna går verkligen jätte fort när man har saker att göra.

Imorgon väntade jag besök av syster med familj men tyvärr kunde de inte komma då. Blev lite besviken, hade ju sett fram emot att få träffa dem nu. Men får ju träffa Fia på fredag ialla fall, sen kanske vi kan ses nästa helg.
Mizca kommer ju förbi imorgon ialla fall *trevligt*. Längtar massor till fredag nu. Ska bli så kul att träffa alla tjejer som kommer och se vad Husmusen har för roliga grejer ;-).

Nu ska jag njuta av mina cupcakes o sjunka ner framför tvn =)!

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

SPARA cupcakes åt mig med ... VILL SMAKA!



Åh, vad jag saknar dig gumman, längtar massa efter morgondagen så vi får ses igen ... ÅH!!

Kram

2008-07-09 @ 20:18:41
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Syster Fia

Jaaa, det är urtrist att vi inte kunde komma till er idag :-( Det hade varit kul att träffa alla barnen och jag tror att våra tjejer hemskt gärna vill träffa sina kusiner oxå. Menmen, det kommer fler tillfällen.



Kram!

2008-07-10 @ 17:34:33
URL: http://www.fundilerar.be/tegeback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback