Tjejsnack v1 och v2

Vecka 1/08
Har du någonsin...
  • Dejtat en av dina bästa kompisar? Berätta lite, hur gick det?

Nej inte vad jag har minner av=)

  • Blivit arresterad? Berätta lite?

Nope ;-)

  • Sagt att du älskar någon utan att mena det? Berätta lite!

Som tonåring till de pojkvänner man hade *s*. Även om jag inte alls va intresserad av dem kunde jag säga det bara för att jag vill va ihop med dem o va lite "kär i kärleken"

  • Haft ett one night stand? Berätta lite?

Ja tyvärr, men tycker inte det finns då mycket att berätta om det.

  • Busringt till någon, vem och varför?

När vi va små (kanske 12-13) så spelade vi ofta tjejsnack. Ofta skulle man då tjuvringa till kompisar eller killar ;-)


Vecka 2/08
Senaste...
  • Filmen du såg, var den bra?

"Transformers", den va helt sjukt bra!!! Satt klistrad hela filmen!!

  • Person du pratade med, om vad?

Johan, han ringde o sa att han va på väg hem

  • Inköpet?

*hmmmm* Förrutom mat va det nog julklappar senast. Inte shoppat på ett tag *s*

  • Kyssen? Berätta lite?

Med Johan innan han åkte till jobbet 05:15 imorse =)

  • Gången du grät, av vilken anledning?

Häromdagen när jag satt o kollade på tv *känslig just nu*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback