Ser framåt...

Efter att ha grunnat hela kvällen igår har jag bestämmt mig för att skita i det som hände igår. Jag är fånig som tog åt mig det, det är ju deras problem om de ångrar sitt tredje barn. Inte mitt. Ska passa på att njuta av graviditeten istället, som förmodligen blir min sista.
Går in i vecka 19 idag o känner ofta små sparkar från lilla bebisen nu. Kan inte ha mina vanliga byxor längre så får nog ge mig ut o jaga mamma kläder snart ;-). Nästa torsdag är det dessutom dags för Rutin UL vilket ska bli himla roligt. Har ju visserligen redan sett bebisen tre gånger men inget kan ju jämföras med det "riktiga", och få se bebisen lite mer =).

Den 23:e februari är det dessutom dags för Revy i Falkenberg!!! Himlans roligt!! Barnvakt är fixat så nu har man något riktigt roligt att se fram emot! Före besöket blir det Laxbutiken i Heberg vilket är väldigt efterlängtat, har inte varit där sen jag va liten och Mormor bjöd.
Snälla föräldrar jag har som ger så bra födelsedags presenter ;-).

Idag måste jag se till att få bokat lite Tupperware o få skickat lite brev. Har varit lite slappt på den sidan ett tag men nu är det dags att komma tillbaka till verkligheten =)

Kommentarer
Postat av: ida

de e klart du ska strunta i dem! av alla barn jag känner så är ju era de snällaste och mest väluppfostrade man kan tänka sig. de är ju en fröjd att vara runt dem och jag är säker på att eran lilla nykommling kommer bli lika snäll och go. folk kan verkligen kläcka ur sig dumma saker, så man ska inte tänka för mycket på det. ni e ju världens finaste familj. ska bli sååå kul att ni ska få en till! massa kramar ida

2008-01-07 @ 17:02:47
URL: http://smastadsflikka.blogg.se
Postat av: Emma

Tack så mycket ;-) Alldeles rörd nu, känns såå mycket bättre med alla värmande ord!!

2008-01-07 @ 17:21:17
URL: http://pojkarnasmamma.blogg.se
Postat av: Cathinka

Tur att du bestämde dig för att strunta i så dumma kommentarer! Vi har ju fyra och det var ingen som sa upp bekantskapen med oss för det. Ni kommer klara det hur bra som helst!

2008-01-07 @ 17:26:09
Postat av: Malin

Jag hade nog oxå blivit sårad om nån sa så till mig, jag vill ju ha en liten till, vet dock inte när det blir.. Vi får väl börja umgås?!? Det är ju inte mer än ett par hundra meter.... Lycka till bebben och de två "Stora"!!

2008-01-07 @ 21:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback