Läkarbesök!

Idag var det dags för läkarbesök (Inte för mig utan för Oliver). Han va glad som vanligt och bara skrattade när läkaren tog o klämde på honom. 12600 vägde han (bara 200 g upp på två månader, börjar äntligen stanna av) och 79 cm lång. De va lite oroliga över hans huvudmått då kurvan börjar plana ut, jag sa bara kolla på Hugos kurva, det va ju EXAKT samma sak med honom vid 1 års kontrollen och då blev det huvudröntgen o massa utredningar. Till slut konstaterade de att det va ärftligt med litet huvud (vilket hela Johans släkt har), HOPPAS Oliver slipper göra alla de undersökningarna.
Oliver fick även spruta idag men som vanligt reagerade han inte när de stack han utan bara tittade "va gör ni". Så allt va bara bra  med vår lilla kille.

Just nu är Johan o jobbar (sent idag IGEN) och Hugo o Oliver leker. Eller Oliver leker ialla fall med Hugo, han är såå nöjd nu när han kan ställa sig upp och va med mer. Hugo skriker "Oliver tar mej" *hihi*, Oliver går utmed soffan o försöker nå Hugo som gör allt för att komma undan. De är sååå söta.
Bra om Oliver börjar gå utan stöd snart så jag slipper bära på honom så mycket för det kommer mina fogar aldrig klara av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback