Julen är nära....

Det märks  verkligen att det börjar gå mot jul nu. De riktiga julkänslorna börjar infinna sig. Julgardinerna hänger upp, advendtsljusstakarna är i fönstrerna, paket kalendern hänger uppe och jag är HELT färdig med julklapparna. Det är såå underbart. En del julmat ska handlas in och så men annars är det bara att vänta på julen nu. Tror på en jätte trevlig jul i år med firande med de personer som står oss allra närmast *underbart*. Hur ska alla ni andra fira jul år? vill gärna höra era berättelser....
Bjuder på bild på mina tre tomtar jag har här hemma;


Idag är Hugo på dagis där de har kalas för honom (bättre sent än aldrig ;-)). Hugo bar stolt påsen med glassar och lämnade till fröken *stora killen*.
Ikväll kommer en kille från trygg hansa och pratar försäkringar. Barnen har ju varit försäkrade sen de låg i magen men varken jag eller Johan har någon försäkrning så det kanske är dags att skaffa det ;-). Spännande att se vad han har att erbjuda...


Kommentarer
Postat av: ida

vilka godingar!! så mysigt att ha tre små tomtar. de har blivit så stora!!



ha det så jättebra! kram kram

2008-12-03 @ 13:08:16
URL: http://smastadsflikka.blogg.se/
Postat av: Fia

Vilka söta små nissar :-)

Här har vi inte ens börjat med julklapparna; jag är lite avundsjuk på alla som är klara...

För min del är julen lite osäker; ska egentligen jobba kväll på julafton samt dag på juldagen och har sökt semester men inte fått veta något än. Jag VILL INTE jobba på julen. Inteinteinteinte!

Håll tummarna för att jag får ledigt, annars får jag ta tjänstledigt, bli sjuk eller...jag vet inte.



Kram!

2008-12-04 @ 09:57:23
URL: http://www.fundilerar.be/tegeback
Postat av: Marica Rödebäck

Hoppas det inte gjorde något att jag lånade bilden på pojkarna ;) Jag tar givetvis bort det från inlägget i bloggen om du inte vill att jag lånar =)

2008-12-07 @ 23:02:04
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Jessica

Såå söta tomtenissar :-D

2009-01-04 @ 15:53:48
URL: http://aouran.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback