Vemodigt..

Lämnat Hugo på dagis och sitter och väntar på Lena som ska hämta vagnen vi sålt till henne. Känns vemodigt att lämna bort vagnen som mina bebisar legat i. Men jag har ju ingen användning för den längre så den står ju bara o samlar damm. Blir bättre så här. =)

Sen ska jag åka o besikta Volvon. Vet ju att den inte går igenom så det känns jätte jobbigt. Verkligen hatar att besikta bilar man vet man får icke godkännt med. Ska bli såå skönt när vi sålt skit bilen. Vi kommer ju behöva ha 2 bilar ändå men Johan får ta o köpa en diesel med mindra rost ;-).

Någon som har tips på någor gott att göra till lunch? Som passar små barn oxå och som är rätt så nyttigt?! *ide torka*, börjar tröttna på makaroner o köttbullar (även om barnen skulle kunna äta det alltid)

Kommentarer
Postat av: JB

Nääää, är det sant???

2008-08-14 @ 09:01:22
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu
Postat av: Teela ♥

kycklingsallad är gott som lunch :)

2008-08-14 @ 09:10:45
URL: http://www.metrobloggen.se/teela
Postat av: Kim

Hej Emma! Du har vunnit designutlottningen. :)

Skicka iväg ett mejl till mig med dina inloggningsuppgifter. Samt en bild du vill ha på dig och vad för text du vill ha längst upp i headern! :)



Om du skickar iväg det innan slutet av dagen imorgon så hinner jag lägga in designen åt dig innan jag åker till Sverige. Annars måste du vänta hela 3 veckor på den tills jag är tillbaka hemma igen.

2008-08-14 @ 11:00:55
URL: http://mammamuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback