Trevlig =)

Väldigt trevlig kille på bilprovningen idag!!! Tänk om man kunde få en sån bra varje gång. Han försökte verkligen få Volvon godkänd men det va för stort hål på avgasröret så han kunde inte mäta de värden han behövde ha så det blir efterkontroll på det. Men Johan va nöjd att det inte blev så mycket att fixa och jag har blivit visad hur HELA bilen ser ut under till. Så nu kan jag det. Tänk om alla som jobbade där va lika service inriktade.

När jag kom hem stekte jag pannkakor till mig Mizca och barnen *mums* .
Sen efter vi diskat undan satte vi oss framför datorn. Då såg jag att jag vunnit Design tävlingen hos Kim *hoppar upp och ner av lycka*. Här blir mer tävlande för min del. Två vinster på en vecka =)

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Jag kommer tipsa dig om alla tävlingar jag hittar så du kan vinna lite mer .. .Glöm inte napptävlingen =)

2008-08-14 @ 14:10:33
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback