Mitt i semestern...

Ja nu går vi in på Johans sista semester vecka och mycket har va fått gjort. Liseberg, Gekås, Halmstad och Slottsskogen är några av de platser vi besökt. Vi har även börjat renovera Hugos rum som Hugo nu ska dela med Oliver. Har målat det i Blått och Grönt. Ska måla på färg en gång till och förmodligen måla taket oxå, sen är det rummet klart och vi ska göra likadant med Olivers rum som nu ska bli Teodors.

Denna veckan blir det alltså att fortsätta renovera. På torsdag ska vi ut med Mizca och Andreas som hittat på någon överraskning för oss. Är sååå nyfiken på vad vi ska göra ;-)
Sen på Lördag är det Vallarna med David och Ida. Ska bli sååå roligt, räknade ut att det är fjärde året i rad vi går på Vallarna.

Annars är det en hel del bestyr med Bröllopet/Dopet. Fått klart det mesta med kläderna nu, jag ska sy in min klänning lite men annars är alla kläder till hela familjen klara. På onsdag ska jag på konsultation om Smink/hår och det ska bli spännande men vet inte alls hur jag ska ha det. Någon som har några snygga bilder på frisyrer att dela med sig av?!
Kan ju säga att jag börjar bli rejält nervös, trodde aldrig jag skulle bli det men det är jag.
Tänk om lite mer än en månad kan jag kalla mig Fru Larsson =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback