Tjejsnack V.39

Sommaren 2007
 

  • Vad minns du mest (förutom regnet) från sommaren 2007?
  • Inte mycket mer. Att jag myst med mina barn, att Johan jobbat mycket men annars inte mycket alls.

  • Har du haft en skön sommar? Motivera gärna!
  • Har varit en mysig sommar med barnen o jag hade trevligt när jag var i Halmstad, Stockholm  och Fjällbacka.

  • Har du rest något, var? eller stannat på hemmaplan?
  • Jag har varit mycket i Halmstad hos mamma o pappa. En vecka var vi i Stockholm hos min syster med familj, det var jätte trevligt o fick uppleva Gröna Lund *mys*. En helg var vi även i Fjällbacka hos några kompisar o det va jätte mysigt trots att vi inte hade så bra väder.

  • Är det viktigt för dig att ligga på stranden och få fin färg?
  • Stranden kan va härligt (även om det inte blev en enda gång i sommar) men då jag aldrig får någon färg ändå är det inte alls viktigt.

  • Vad är din favoritsyssla på sommaren?
  • En mysig picnic, grillning, kallt vitt vin eller åka upp till sjön med barnen *mys* (Vill ha sommar IGEN)


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback