Söndag....

Så va denna vecka oxå till ända, så fort tiden går trots att jag inte gjort något direkt vettigt denna vecka.

Igår va jag på bio med Marica o såg Ett Öga Rött. Vi hade väldigt trevligt hon o jag i Borås, jag lyckades koppla bort barnen o kunde bara njuta av att umgås med en annan vuxen människa ;-). Filmen kunde dock ha kvittat, funderar ni på att gå o se den? Vänta tills den kommer ut på hyrfilm. Jag satt bara o va förbannad hela filmen igenom, det blev ju inte bättre av att killen som satt jämte oss satt o åt Hamburgare o drack öl. Borde finnas en lag på vad man får äta o dricka på bion. Vad är det för fel på Popcorn o CocaCola?!

Nu är Johan iväg o fixar bilen inför besiktningen på torsdag och när han kommer hem ska jag åka iväg till Landvetter o Camilla på gruppmöte. Ska bli mycket trevligt.

Nu ska jag nog ta o umgås lite med mina barn innan jag ska iväg. Ha det bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mizca

Hade jättetrevligt igår =)
Det finns nog en lag om det där med vad man får äta inne på bion. Jag var nära på att säga till honom för jag mådde lite illa av lukten. Kram

2007-09-16 @ 16:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback