Så var det dags igen.....

...för mig att försöka ha en blogg igen. Har ju hittils varit helt värdelös på att skriva i min blogg men då jag älskar att vara ute o läsa andras bloggar tyckte jag att det va dags att ha en egen.

Äntligen är det fredag o helg igen och som vanligt en fullspäckad helg. Bio och god mat med Marica imorgon för att fira hennes födelsedag (bättre sent än aldrig ;-)) och på söndag ska jag hem till Camilla för gruppmöte *skojigt*. Johans farmor va precis här, hon hade varit snäll o hämtat Hugo på dagis o tagit med honom hit så jag slapp o åka ner idag *skönt*.

Oliver är sjuk, har åkt  på första förkylningen så natten till igår sov han inget alls o inte igår heller för den delen men tillslut blev han helt slut o somnade sittandes i Johans knä när han kom hem sen har han sovit massor efter det o hela natten för den delen.

Blir ingen utställning i Varberg nästa helg =(. Mailade hon aom va ansvarig o frågade om jag kom med (då det va maxantal o det fyllts fort). Hon svarade idag o sa att det va fullt o jag kom inte med, hon hade inte hunnit börja ringa runt ännu till de som inte kommit med, trots att det bara är en vecka kvar o anmälan gick ut för mer än en vecka sen *dålig stil*.

Blev massa att skriva nu ;-). Är ingen mästar boggare men det är valfritt att läsa =)

Kommentarer
Postat av: Mizca

Men du fick dina pengar tillbaka för kaninerna hoppas jag? Du sa ju att du betalat för utställningen... Dålig stil av dom.

2007-09-14 @ 19:35:50
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Fia

Wohooo! Jag slänger in en länk hit i min blogg :-D

2007-09-15 @ 05:11:13
URL: http://festfia.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback