Onsdag

Idag är det onsdag o en väldigt lugn dag här ser det ut som.  Just nu är Hugo på dagis o Oliver sitter o pratar i babysittern. Sen händer det inte så mycket mer. Imorgon däremot är det bilbesiktning som gäller =(, därefter ska jag o barnen åka ner till Halmstad o hälsa på, stannar över natten för att sedan va på sjukhuset i Halmstad på fredag fm.

Igår hade vi nog extrem otur, vi bestämde oss för att gå ut o gå när Johan kom hem då det var relativt fint väder. Precis när vi skulle gå utanför dörren dock började det regna lite smått men vi gick ändå, tänkte det går över snart. HELA promenaden på en timma regnade det o sista biten hade vi HAGEL, stora kulor som gjorde nåt fruktansvärt ont. Väl framme hemma sprack det upp o solen kom fram igen. Vem har något emot oss??? Men vi fick motion ialla fall.....

Måste komma iväg till Gekås snart. Kylan börjar komma o känner att jag vill åka dit o köpa vintrekläder, framförallt till Hugo som behöver ha på dagis. Undrar om det går att få med Johan dit (problem att få ledigt från jobbet) eller om jag ska ragga upp någon annan som oxå vill åka dit. Får väll se......

Kommentarer
Postat av: Annie

Vad kul jag skulle ocksa vilja aka till gekas! Man tycker ju de borde ha ett sant stalle har i USA men de e nog ganska orginellt till gekas :)

2007-09-19 @ 19:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback