Mamma oxå =)

*hihi* Roligt att se att mamma oxå har blogg! Det är såååå roligt att läsa andras bloggar o faktiskt roligt att skriva själv så jag uppmanar alla andra oxå; Börja blogga!!!!!! (Men glöm inte ge adressen till mig ;-)).

Just nu är jag i Halmstad, ska va på sjukhuset med Hugo om ett par timmar. Riktigt härligt att va här, ibland kan jag sakna Halmstad något enorm, känner mig riktigt hemma här, även om jag trivs bra i Björketorp oxå. Kan man inta bo på två ställen?! Förmodligen om man vinner på lotto......

Om någon undrar så gick det åt h*lvete på besiktningen igår. Hatar bilar o önskar man kunde va utan eller att Johan får ett nytt jobb så vi kan va trygga o köpa en bättre bil =)

Kommentarer
Postat av: Mizca

Neeeej =/ Gick inte bromsarna igenom?? Fan!!
Ja visst är det roligt med blogg, tyvärr måste jag lösenordsskydda min nuförtiden. Nyfiken på sin mammas blogg =) hihi. Som sagt, det är roligt att läa andras bloggar..

2007-09-21 @ 11:24:45
URL: http://www.rodeback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback