Utmaning!

Utmaningen består av ondödigt som nödvändigt vetande.
70 frågor. Du måste svara på frågorna och utmana 4 nya personer och jag utmanar: Mamma, Annie, Fia & Matilda (Familjen ;-)). 
(Ni andra får givetvis också göra detta!)


1.Namn: Emma Andersson
2.Födelseplats: Varberg.
3.Bor: Björketorp
4.Ögonfärg: Gröna
5.Hårfärg: Svårt att säga men kan ju kalla det Röd/Blondt.
6.Skostorlek: 40-41
7.Längd: 169
8.Civilstatus: Sambo
9.Höger eller vänsterhänt: Höger
10.Kär?: Japp!

11.Dina svagheter: Extremt svag för sötsaker och Hugos "snäääääääla"
12.Rädsla: Att Johan skulle lämna mig eller att något skulle hända barnen.
13.Målsättning: Få ett välbetalt jobb och att renovera huset =)
14.Första tanke när du vaknar: Lever barnen?!
15.När somnar du: Vid 21-22 är jag helt utslagen
16.Pepsi eller Coca Cola: Coca cola
17.McDonalds eller Burger King: McDonalds
18.Choklad eller vanilj: Choklad
19.Svär du?: För ofta, tyvärr.
20.Sjunger du?: För barnen.,... (stackare)

21.Duschar du varje dag: Absolut!!!
22.Röker du?: Nej
23.Gillade du skolan? Fram tills Gymnasiet älskade jag skolan sen kan man väll kalla det att jag gillade skolan.
24.Tror du på dig själv?: Ibland
25.Kommer du överens med dina föräldrar?: Ja det tycker jag =)

Har du den senaste månaden:

26.Stulit Något?: Nej!
27.Druckit alkohol?: Ja
28.Rökt?: Nej
29.Shoppat?: Ja en hel del!
30.Ätit en hel ask müsli?: Nej.
31.Ätit sushi?: Ja men ingen favorit...
32.Stått på scen?: Tror inte det
33.Bakat?: Ja massor! Igår bakade jag en jättegod citron kladdkaka!! Den ska jag bjuda mamma på en dag ;-)
34.Legat på sjukhus: Nej!

Har du någonsin...

35.Däckat eller varit jättefull?: Jättefull va jag en gång hemma hos Fia när jag druckit någon för mycket Tequila
36.Blivit kallad hora?: Ja....
37.Blivit nerslagen?: Nej.

I framtiden..

38.Namn på barn?: Safira eller Tim
39.Hur vill du dö?: i sömnen
40.Vad vill du göra innan du blir gammal?: Resa!
41.Antal människor du skulle ge ditt liv för: 8st
42.Antal CD-skivor du äger: Alldeles för många (kanske ska börja sälja?!)
43.Antal piercings: Två i öronen (Räknas det?!).
44.Antal tatueringar: Ingen, kanske när jag blir äldre o vet att jag inte kommer ångra mig.
45.Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Några gånger, mest för jag sysslat med kaniner. Någon gång i Dagens fråga (Hallands Nyheter)

46.Antal saker jag ångrar: Vet inte
47.Vilket är det mest pinsamma bandet du lyssnar på: BackStreetBoys (Idoler sen jag va liten o dum)
48.Hur många timmar har du suttit som längst framför en dator: 5.
49.Vilken färg har din cykel: Grön
50.Vilken färg på din bil?: GråSvart
51.Blondin eller brunett: Blondin om  jag måste välja
52.Vilken färg har du på texten i msn: Svart
53.Vilket stjärntecken är du: Skorpion
54.Vad var det senaste du åt: Två leverpastej smörgåsar med gurka.
55.Har du något husdjur: 2 katter och 8 kaniner.

56.Vilket smeknamn gav din mamma dig som barn: Vet inte om jag haft något?!
57.Har du någonsin brytit på tyska för att imponera på en tjej/kille: Nej!
58.Har du någonsin sagt 'lol' under ett samlag: Nej
59.Har du ätit lösgodis för över 100 kronor själv på en kväll: Absolut! *skäms*
60.Är du beroende av någonting just nu: Sockerberoende tyvärr.
61.Berätta detaljerat om det äckligaste du någonsin ätit: Vet inte vad det är, just nu får jag bara Suschi i tankarna men det finns ju säkert äckligare jag ätit
62.Sover du med något gosedjur: Nej!
63.Vad har du just nu som ingen annan har: Mina två pojkar Hugo och Oliver!!!
64.Vem var den senaste du fick ett samtal av: Johan som sa han va på väg hem (igår)
65.Vem var den senaste du fick ett sms av: Emma.
66.Vem ringde du senast: Johan (måste nog skaffa mig ett liv =))

67.När duschade du senast: Igår...
68.Vem tänker du på just nu: Just nu är det Mizca, kanske borde ses snart ;-)
69.Vem saknar du just nu? Mizca
70.Något du vill tillägga?: Citronkladdkakan va verkligen underbar!!!! Inte ätit någon godare kaka på länge ;-)


Kommentarer
Postat av: Fia

Nu har jag svarat på utmaningen :-D Och du...den där citronkladdkakan låter spännande! När får jag smaka? Tar du med en bit till Sthlm?
*Kram*

2007-10-20 @ 19:47:08
URL: http://www.fundilerar.be/bubbel
Postat av: Mamma

Nu har jag också svarat på utmaningen, alla 70 frågorna, pust.

2007-10-22 @ 22:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback