Tjejsnack V.42

Om relationer

  • Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till oavsett?
  • Förutom Johan så är det nog min mamma. Känner att jag kan berätta allt för henne.

  • Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest? Kan man göra det eller inte?
  • Vet inte vad som är rätt att svara på denna frågan men visst har jag en vän som betyder mest som står mig närmast sen kan man ju rangordna andra bland vänner o bekanta.

  • Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När? Känns det fortfarande?
  • Det har jag säkert. Inget så speciellt jag kan komma på nu så det känns nog inte fortfarande ialla fall ;-)

  • Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig?
  • ja det tycker jag absolut!

  • Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap?
  • En bra egenskap tror jag många tycker är att jag alltid försöker ställa upp, alltid bryr mig om andra. En dålig egenskap är nog att jag alltid vill att allt ska hända NU!!! Kan aldrig vänta på något =)


    Kommentarer
    Postat av: Mizca

    Att aldrig kunna vänta på något utan vill att det händer nu har vi gemensamt då =)

    2007-10-17 @ 10:34:51
    URL: http://www.rodeback.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback