Snart slut....

Ja det har verligen varit en fullspeckad vecka den som varit. Inte mindre än 3 tupperware demos och ett föräldramöte. Har varit lite hektiskt ibland måsta jag erkänna. Blir ett lite pussel att få ihop med barnen och att Johan ska komma hem i tid. Tur det finns snälla människor som hjälpt oss när det behövs, TACK!!! (Ni vet vilka ni är)
Tur det är sååå himla roligt med Tupperware och ännu roligare när man får beröm. Flera som berömt mig i veckan o ännu roligare när man pratar med sin Teamleader som berömmer för att man varit duktig o erkänner hur mycket hon tror på mig. Det betyder sååå mycket o stärker självförtroendet något enormt.
Ikväll är det dags för stor Tupperware träff i Mölndal som ska bli himla roligt. Kul att se hur vi klarade våra mål för föregående vecka *hoppas*.Efter ikväll är dock detta stora tupperware maraton slut för denna gången men kommer förmodligen tillbaka till v. 42 då det är dags för stor vecka igen =).

En liten vädjan till alla som läser bara, tycker man att tupperware är dåligt eller för dyrt så stanna hemma eller åtminstonde håll det för er själva. Några människor kände man faktiskt för att slänga ut från demosar i veckan. Vad gör man där om man inte gillar grejerna o aldrig ska köpa något?! Är det för att klaga o trycka nerstämningen? Låt bli ;-). Personligen sysslar jag med Tupperware för jag älskar produkterna o tycker det är enormt roligt! Älskar att träffa alla glada människor o det är verkligen  produkter som säljer sig själva. Men till er jag just beskrev, handla era tio kronors burkar o stanna hemma istället för er klarar jag mig utan ;-).

Så nu har jag klgata lite oxå, skönt när det kom ut =)
Jätte avundsjuk på mamma o pappa nu efter att ha läst mammas blogg om deras SPA helg i Varberg *vill oxå*. Bara en helg utan barn, slippa laga mat o bara ta det lugnt *drömmer*

Kommentarer
Postat av: Annie :)

Later kul juh, jag skulle kopa om jag var dar :D

2007-10-01 @ 19:01:44
URL: http://annie.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback