Ledigt...

Ja nu känner jag mig lite ledig *skönt*. Träffen igår va jätte trevlig. Samåkte med en annan tjej här från Björketorp så då blev ju inte resan till Mölndal så långtråkig heller. Som jag nämt innan va ju V 39 en special vecka inom Tupperware, hon som tog rekordet för mest sålt hade sålt för 83000 och haft 21 demos. Då har man haft fullt upp, jag som va stolt över mina 7300 ;-)....

Lugn vecka nu fram till Torsdag då jag ska åka o hämta mina varor för v. 39 samt ev. ta en tur till Ge-kås *roligt*.

Lägger in lite bilder här med. En bild på Hugo som är nyklippt (äntligen) och en bild på Oliver som satt och va charmig ;-).

image7

image8

Någon som tycker de är lika?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi sa sota dom ar !! o huga e jattegullig med haret klippt juh :) har aldrig varit valdigt bra pa att se om barn e lika eller natt men jaaa, tycker dom e jattelika!

2007-10-02 @ 15:49:12
Postat av: Mizca

*ler* Måste säga att dom faktiskt inte är så lika, men dom är jättesöta ändå =)

2007-10-03 @ 00:23:02
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Sofia

Ååååhhh sötnosar! Jag tycker att Oliver är väldigt lik dig när du var bäbis :-D Likheten mellan grabbarna kommer nog bli större allt eftersom

2007-10-03 @ 10:00:24
URL: http://festfia.blogsome.com
Postat av: Mamma

Det är inte klokt att just våra barnbarn är sötast i hela världen. Vi har ju världens sötaste och goaste barn också! Jag tycker inte Hugo och Oliver är så lika, men precis som Fia tycker jag Oliver är väldigt lik dig när du var liten. Speciellt leendet!

2007-10-04 @ 06:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback