Hämtat mig...

Har hämtat mig lite nu, även om det fortfarande finns i huvudet (och hjärtat). Här kommer lite bilder på mina barn, något positivt ;-)
image15
Oliver leker med storebrors "Babil"

image16
Hugo tar på sig själv =)

image17
Hugo tar kort på mamma *s*

image19
Oliver älskar att bada!

Smög sig visst in en bild på mig oxå, men Hugo som tagit bilden ialla fall ;-)
Bara några dagar kvar till vi åker till Stockholm och går på Wallmans *underbart*, ska bli lite konstigt att lämna bort Oliver för första gången dock. Men barnen får det jätte bra hos Farmor och Farfar. Hugo pratar ständigt nu om Farfars "Kakoa o vagn"

Kommentarer
Postat av: ida

Vilka underbara bilder..
Du har ju världens gulligaste små pojkar!
Hälsa alla från mig! (O david med)
Massa kramar

2007-10-24 @ 18:37:33
URL: http://smastadsflikka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback