110....

Ja det känns verkligen som slutet på denna veckan kommer gå i 110. När man är föräldraledig (som jag) är man inte riktigt van vid att ha så här mycket att göra.

Idag: Ska iväg till Kållered o hämta mina produkter för förra veckan samt Evas grejer som jag sen måste se till att de kommer hem till henne. Efter det är det en tur till Gekås som gäller, ska lämna en vagn till en köpare där samt handla lite vinterkläder till barnen. Efter det ska jag hem o äta kanelbullar och sortera upp varor.

Imorgon: Mizca kommer hit på frukost, lite prat o förhoppningsvis lite handarbete. Sen ska vi hämta Hugo på dagis och åka iväg till Borås för en arbertsintervjuv som jag ska gå på ;-). Vet inte riktigt vad det är för jobb ännu, Johan hittade det o de ville ha mig på intervjuv, 18000 i lön och här i Mark är det ialla fall. Skulle bli full presentation imorgon =). Därefter ska jag hem till Annika o lämna varorna från hennes party ;-). Sen blir det fredagsmys med familjen =).

Lördag: Här ser det lite lugnare ut. Ska först lämna varor hos Maili från hennes party förra veckan, därefter ska Hugo på barnkalas för en kompis på hans dagis. Tänk att han har blivit såå stor. Sen blir det luuugnt resten utav dagen.

Söndag: Dags att åka ner till Halmstad o lämna varorna till Berit. Därefter blir det Fest o Bröllopsmässa på Wapnö. Sen får vi väll va lite hos mamma o pappa oxå innan vi åker hem igen.

Måste i detta få in lite pappersarbet för Tupperware o mina barn och hemmet såklart *puhhhh*. För andra låter inte detta mycket alls men som sagt, känner mig lite ringrostig. Kommer kännas skönt när allt är klart dock =) En hel del av sakerna är ju roliga oxå!!!

Nu ska jag byta en blöja så ha det bra allihopa!
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Fia

Så spännande med arbetsintervju, jag ser fram emot att läsa allt om den :-D

2007-10-04 @ 18:33:54
URL: http://www.fundilerar.be/bubbel
Postat av: Annie

jisses du har fullt upp! Men lycka till pa jobb intervjun! :D

2007-10-04 @ 21:12:36
Postat av: Mamma

Lycka till på intervjun. Hör av dig när du varit där!!

2007-10-05 @ 07:51:18
Postat av: Mizca

Snart kommer jag =)

2007-10-05 @ 09:59:52
URL: http://www.rodeback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback