Förvirrat...

Idag är en konstig dag. Igår va jag helt säker på att det va söndag; Johan va ledig (vilket annars bara inträffar söndagar) och det va begravning för Adelé så vi hade "kyrkkaffe" här efteråt. Helt inställd på att det är måndag idag trots att det är fredag ;-) *knasigt*

Mår dock helt konstigt idag. Går runt o är små förbannad på nästan allt. Irriterad över små saker. Tur jag är ensam hemma just nu så ingen behöver lida i onödan för det är ju inget specifikt jag är arg över, bara små saker *grrrrr*

Vill passa på att tacka alla som varit ett jätte stöd denna vecka sen jag pratade ut. Mår mycket bättre efter det o ni är Guld värda. Tack Mamma och Mizca specifikt!!!!! Vet inte hur dåligt jag skulle må nu om jag inte pratat med er ;-)

Nu ska jag passa på att slänga mig framför tvn medans Oliver sover o Hugo är på dagis! Kram på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mizca

Det var så lite gumman. Om man kan så hjälper man ju gärna till. Du är ett otroligt stöd för mig också.

2007-12-07 @ 10:57:19
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Mamma

Det känns bra att kunna vara till hjälp. Det är bra att ha någon att prata med när saker känns svåra. Hoppas ilskan går över snart. Kram.

2007-12-07 @ 20:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback